Набавете си витамини за грипния период

⚕️За силен имунитет през грипния сезон, е важно да поддържате здравословна диета, да пиете достатъчно течности, да спите добре и да сте активни.

🍌Бананите съдържат естествени захари, комбинирани с фибри, което ги прави засищаща и здравословна храна. Фибрите нормализират дейността на червата и помагат при запек. Този плод е богат на сложни въглехидрати, разграждащи се бавно в организма, което спира покачването нивото на кръбната захар т.е. организмът ни произвежда по-малки количества инсулин и ние отслабваме по-бързо. Бананите са много богати на калий, който е нужен на сърцето, мозъка, костите, мускулите.

🍍Ананасите съдържат високо количество витамин С и манган и са добър източник на важни фибри и ензимът бромелаин.

🍎 Ябълката притежава широк набор от минерали, които помагат да ви предпазят от сърдечно-съдови заболявания и укрепват имунната ви система.

🥝 Знаете ли, че кивито е с по-високо съдържание на витамин С в сравнение с повечето други плодове

🍋🍊Цитрусовите плодове са идеален източник на Витамин С, който тялото ви може да абсорбира ефективно от техните сокове.