Знаете ли кои са ми любимите храни? – ферментиралите храни

Знаете ли кои са ми любимите храни?

– Ферментиралите храни

И особено ферментиралите млечни.

Защото те съдържат
🤍калций, протеини, витамини А, Б12, цинк, фосфор, омега-3 мастни киселини🤍
но и
❕ добрите бактерии усвояват млечната захар (лактоза) и я превръщат в млечна киселина❕
👉 Така съдържанието на #лактоза намалява значително и сиренце могат да похапват и хора, на които тя не се отразява добре, тоест – имат #непоносимосткъмлактоза.
Ферментиралите храни са с ниско съдържание на захар и калории, но с високо съдържание на фибри. Освен това помагат за контролиране на нивата на кръвната захар и намаляват и апетита. Консумацията на ферментирали храни, помага за намаляване на нивата на лошия холестерол. Добрите бактерии в тях, подпомагат превенцията срещу гъбични инфекции и инфекции на пикочните пътища, затлъстяване и дори диабет.
Аз съм сред тези хора и вчера се поглезих с кремообразни🔸топчета от сирене🔸
⏳Време за приготвяне: 10 минути
* 100 г овче сирене Багри
* 1/2 бурканче овче крема сирене Багри (разкошно е)
* 5 пъдпъдъчи яйца
* 1 скилидка чесън
* бадемово брашно
🛒Кошница с продукти: https://bit.ly/2Z7Gqdm
👩‍🍳Приготвяне:
1️⃣Яйцата се варят 5 минутки. Вкъщи всички много ги обичаме – аз, защото стават бързо, сташно са полезни, а и няма опасност дори да не са добре сварени, а децата – защото са „бебета яйца“.
2️⃣Сиренето се намачква, заедно с крема сиренето и яйцата, добавя се чесънът, може и малко черен пипер. Аз добавих и бадемово брашно, защото ми харесва, а и за да работя по-лесно със сместа.
3️⃣Оформят се топчета и се овалват в ленено семе, сусам, червен пипер, копър, може зелен лук, натрошени ядки и друго по избор.